+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

HOTEL VĚNEC Recenze

Hodnocení hotelu

75%
Dobré

dle 131 recenzí

  • Personál

    84%
  • Čistota

    77%
  • Vybavení

    74%
  • Pohodlí

    67%
  • Poměr cena/kvalita

    77%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • rodina se staršími dětmi
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 11.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
2
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Petr

jednotlivec, 7.10.2018

Česká Lípa Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Perfektně připravená snídaně a rovněž dobrý výběr jídel.

  • Nemožnost parkování u hotelu. Zamykání hotelu ve 22 :00 hod. Lepší odemykat čipovou kartou, nebo přiděleným kódem, aby nebylo nutné nosit telefon.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Petra Chmelová

skupina přátel, 26.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Klidný starší hotel, působí dojmem probíhající rekonstrukce, v kladném slova smyslu. Zřejmě ještě zažije zlatou éru. Jsme spokojení, jistě využijeme znovu.

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 26.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 21.2.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 5.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
36 %
  • Cigaretový kouř na pokoji.!!!

Personál
6
Služby
4
Čistota
2
Komfort
2
Cena/kvalita
4

Roman

skupina přátel, 16.10.2017

Teplice Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 24.9.2017

Německo

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Großes Hotel mit vielen Zimmern, nettes Personal und ausreichendes Frühstück. Haben sehr gut geschlafen in einem neuen Bett mit guter Matratze.

  • Hatten anfänglich Schwierigkeiten mit den Zimmern. Es war Doppelzimmer gebucht und wir bekamen ein Zweibettzimmer. Nach Reklamation bekamen wir ein Doppelzimmer, das nach Fäkalien stank.Nach erneuter Beschwerde wurden wir in einem schönen, frisch renovierten Zimmer untergebracht mit einem neuen Bett. Es fehlte ein Stuhl im Zimmer.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Harald

jednotlivec, 20.8.2017

Německo

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Gute zentrale Lage Freundliche Dame an der Rezeption

  • Hotelrestaurant geschlossen (Samstags!!!) Keine Hotelbar

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 10.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Nikol Semiánová

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 23.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Josef

dospělý pár, 28.1.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Dagmar

dospělý pár, 13.1.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Snídaně.

  • Nic.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Petr

jednotlivec, 9.12.2016

Ostrava Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Ubytování jako celek dobré. Jídlo ok, pokud nečekáte nějaký luxus.

  • Postele: na matraci byl nepřijemný zlom (pro páteř nic moc) pravděpodobně to byla polohovací matrace nebo skládací postel. V restauraci byl silně cítit pach "přepáleného" oleje a podobných kuchyňských pachů. Bylo to večer i ráno. Oblečení hned načuchlo a pokud jdete na jednání tak budete cítit jako přepálený hranolek.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Petra

skupina přátel, 2.12.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
45 %
  • Jelikoz jsem si nezarezervovala samotatne potele,coz je moje chyba,tak mi dala slecna ci pani na recepci moznost vymenu za triluzkovy se samostatnymi postelemi.Cetla jsem si recenzea proto jsem cekala neco jineho od trihvezdickoveho hotelu.pokoj vypadal jak nejaka ubytovna,vlasy a peach v koupelnena zemi,pod umyvadlem dve prazdne lahve od piva,pod postele i a mezi nimi doslova bordel,zaclony cerne uz na pohled od dveri a omlaceny nabytek.nemela jsem chut ho studovat ale vypadalo to jako stary popkorn ci co.je mozne ze ten co jsem mela zarezervovany vypadal podstatne lepe,aspon na fotografii vypadal.nechapu zda maji v hotelu ruzne urovne pokoju a doufam ze ano a ze jsem mela smulu na jeden z tech nejhorsich.na jednu noc pro prespani dejme tomu,ale nenazyvala bych to pokojem v hotelu.

Personál
8
Služby
0
Čistota
2
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Elena

jednotlivec, 12.11.2016

Brno Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Hotel mi vyhovuje svou polohou.

  • Tradiční problém s telefonem, protože při dočasné nepřítomnosti recepční se nedá dovolat. Viníkem je prý T-Mobile. Další, už asi taky tradiční problém se snídaní, na kterou docházím tehdy, když není doplněné jídlo, pití nebo talíře.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 4.11.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 31.10.2016

Deutsch

  • Celkové hodnocení
73 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 17.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Petr

jednotlivec, 17.8.2016

Olomouc Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8